نویسنده = مهرمحمدی، محمود
تبیین مدل مفهومی توسعه دانش موضوعی-تربیتی(PCK) برای نومعلمان

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ، انتشار آنلاین از تاریخ 04 مهر 1402

10.22034/jcs.2023.180207

مریم خدارحمی؛ مصطفی قادری؛ محبوبه خسروی؛ محمود مهرمحمدی


شناسایی انواع شایستگی‌ها برای تحقق تربیت اجتماعی دموکراتیک در نظام آموزش و پرورش ایران

دوره 18، شماره 71، بهمن 1402، صفحه 99-128

10.22034/jcs.2024.161739

پرنیان تقی پور حویزی؛ علی اکبر شیخی فینی؛ محمود مهرمحمدی؛ سیدعبدالوهاب سماوی


بررسی تطبیقی برنامه درسی زبان‌آموزی دوره ابتدایی کشور فنلاند و ایران

دوره 16، شماره 62، آبان 1400، صفحه 7-46

احمد عربی جونقانی؛ اسماعیل عظیمی؛ محمود مهرمحمدی


طراحی و اعتباربخشی برنامه درسی درس «رویکرد زیبایی‌شناسانه به تدریس» در تربیت‌معلم

دوره 14، شماره 54، آذر 1398، صفحه 79-116

فاطمه‌سادات میرعارفین؛ محمود مهرمحمدی؛ مجید علی عسگری؛ غلامرضا حاجی‌حسین‌نژاد